środa, 2 października 2013

Najgorsze wspomnienia ..

Wspomnienia to jakaś masakra, ostatnio zaczęłam słuchać starych piosenek, Zaczęłam wspominać i płakać...
Czyli nie tylko teraz jest tak źle, kiedyś było tak samo.. Moje życie jest pełne smutków i żalu, Jedna wielka niewiadoma :/
Kiedyś na imprezie płakałam na parapecie i przyrzekłam sobie że już nigdy nie pójdę, bo zawsze jest tak samo...
Jednak znajomi mnie zmusili..I tak jak poprzednio coś sobie wtedy uświadomiłam. Nie chodzi tylko o głupi taniec z chłopakiem, coś wtedy zrozumiałam...
taka jestem, nie chcę użalać się nad sobą, nie chcę wciągać innych w swoje problemy..Bo prędzej czy później same się rozwiążą...
Chociaż o niektórych wspomnieniach nigdy nie zapomnę, to jest dla mnie trauma do końca życia..
Może znalazł się ktoś komu na mnie zależy, ale to nie odpowiedni moment na chłopaka.. :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz