czwartek, 3 października 2013

Myśli zabijają

Ostatnio dużo myślałam nad sobą, nad swoim życiem. Bo od bardzo długiego czasu nic nie idzie po mojej myśli. W planach mam życie kolorowe, ale totalnie się zmienia, na życie czarno-białe...
Czasami boję się że w życiu nic mi się nigdy nie poukłada, że ta sytuacja się nie zmieni, chyba popadłabym w depresję.
Nie wiem już co mam ze sobą zrobić, najchętniej schowałabym się w ciemnym koncie, zamknęła oczy, zatkała uszy.. I przestała myśleć o tych wszystkich złych rzeczach w moim życiu, które mi się przytrafiły.. Czasem czuję się taka wyróżniona, każdego w życiu spotyka coś dobrego, tylko ja nie mam z czego się cieszyć. Boję się komuś zaufać, nie chcę żeby znowu ktoś mnie zawiódł. Może kiedyś coś się zmieni.. A na razie, nie ma co liczyć na cud, bo może być jeszcze gorzej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz